💬
Logga in
Fuska.se

Dummaste Grejer Du Gjort

47 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

ok syften med den här tråden är att berätta vad ni har gjort för dumma grejer.

ex i fyllan, när ni varit grymt trötta, eller bara en allmänt dum ide ni fått.

jag börjar med att berätta en grej jag gjorde när jag var grymt trött.

jag hade en varm cola på rummet och jag tänkte hmm hur fan ska jag få det att bli kall? Jag kunde inte gå och he den i kylskåpet för klockan var 4:00 på morgonen och mina föräldrar låg och sov.

Då fick jag den briljanta iden att ställa den utanför fönstret men den fick inte plats där.

Så det slutade med att jag tog en lim pistol och limmade fast colan på fönstret.

cirka 5 minuter senare hör jag en stor jävla duns och ser att colan har ramlat ner.

Jag hör min morsa skrika och min farsa tar fram haglet och tittar ut han ser inget och går och lägger sig igen.

nästa dag hittar jag min frysta cola.

ursäkta min grammatik den är inte Sveriges bästa direkt :P

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

har dock säkert gjort 1000 gånger roligare och värre saker, dock har inte videokameror alltid varit tillgängliga.

Nivå 6 · Fuskare

När jag var liten var jag nära på att bränna upp en hel åker ;<

Sen när jag svalde en peng, det var kul D:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

När jag var liten var jag nära på att bränna upp en hel åker ;<

Sen när jag svalde en peng, det var kul D:

EEeeeeeeemmmiiiiiiiiiiiiiiiill!!!! XD
Nivå 6 · Fuskare

Nej, mitt namn är inte emil.

7 Jan 2010
Nivå 5 · Fuskare

Satte foten i framhjulet på min cykel :/

På en grusväg, i nerförsbacke.

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Tejpade fast min bror på en cykel och puttade ner han för en backe D:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Aa visst..

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Satte foten i framhjulet på min cykel :/

På en grusväg, i nerförsbacke.

Nu fick jag en bild framför mej, ouch.

Jag och en kompis klättrade på ett skåp som var typ 2 meter högt och det var fullt med böcker i skåpet. När jag nästan hade kommit upp på skåpet så ramlade det och en flicka i klassen bredvid min klass fick det över sig som tur var så han jag hoppa av så att jag och min kompis kunde lyfta skåpet så hon kunde komma där ifrån.

ps ursäkta stavningen.

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Aa visst..

Ja, jag var 7, han var 4, jag tejpade fast hans händer i styret, och skjutsade ner han för en backe.
Nivå 5 · Fuskare

När jag försökte stoppa en buss med händerna när jag var full och stenad. Det gick la inte så bra, blev nästan överkörd. Fan va besviken man var när man inte lyckades stoppa den.

Det var la inte det värsta, det var bara det konstigaste jag försökt göra. Finns nog en del andra saker man gjort :P

Jo, en gång råkade jag och mina polare nästan starta en mord brand utanför skolans ingång. Fan va sura lärarna vart :S

Nivå 5 · Fuskare

Jag har gjort jävligt många dumma saker asså.

T.ex. När jag var liten så satt jag mig på knä på en skateboard och åkte ner för en backe. Åkte så snabbt att jag tappa balans och ramla till vänster och skrapa bort all hud istortsätt på vänster armen.

Samt en gång när jag cykla och en katt hoppa fram så jag ramla och skrapa bort all hud från axeln.

Eller när jag var liten och sprang in i ett bords-kant. Så jag behövde sy, och har ärr på alla dessa saker.

Bröt benet när jag var dum och försökte göra ett stunt.

Eller när jag cykla på en skit liten cykel i jävlig hög hastighet och från ingenstans så dök en hund fram 2 meter ifrån mig, reaktionen blev att bromsa, problemet var att jag tog frambromsen och flippa över hunden (seriöst) och ramla på ryggen medans cykeln flygde vidare.

Aja orkar inte skriva mer.

Nivå 5 · Fuskare

För ca 7 år sen när jag skulle på någon teater och jag var nere hos min farmor då skulle jag gå genom deras tv rum för jag ville se va de var på tv och då smällde jag i huvet i teven så jag fick åka till sjukhuset :rolleyes:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #15

när jag var full senaste helgen så bröt jag mig in i min kusins hus och spelade wii. slutade med att jag slängde wiimoten i tvn (den gick sönder) sen däckade jag på hans soffa och vaknade av att hans hund kom och slickade mig i ansiktet. jag upptäckte vad jag gjort stal wiiet och stack därifrån. han har inga bevis än :P

jag ska betala hans tv och wiimote när jag får pengars.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

när jag var full senaste helgen så bröt jag mig in i min kusins hus och spelade wii. slutade med att jag slängde wiimoten i tvn (den gick sönder) sen däckade jag på hans soffa och vaknade av att hans hund kom och slickade mig i ansiktet. jag upptäckte vad jag gjort stal wiiet och stack därifrån. han har inga bevis än :P

jag ska betala hans tv och wiimote när jag får pengars.

wtf, måste ha varit en jävla fylla
8 Jan 2010
Nivå 3 · Lärling

råkade välta en bokhylla oss mina kusiner. fan va sura dom blev :D

Nivå 2 · Novis

En gång så skulle jag gå med mjölkpaketet till kylen. Skulle då vara lite rolig å skrika ''HÄR VAR DET MJÖLK'' men jag snubblade på en stol och for in med ögat i bordskanten. Jag är inte blind men ena ögat är lite mer intryckt än andra.

Nivå 7 · Fuskare

Halkade på golvet och fick en vass bordskant i armhålan(lolwtf?), sen landade jag med ryggen först på en trädstol(kanten).Och nej, det var inte skönt.

10 Jan 2010
Nivå 6 · Fuskare
när jag var full senaste helgen så bröt jag mig in i min kusins hus och spelade wii. slutade med att jag slängde wiimoten i tvn (den gick sönder) sen däckade jag på hans soffa och vaknade av att hans hund kom och slickade mig i ansiktet. jag upptäckte vad jag gjort stal wiiet och stack därifrån. han har inga bevis än

Hehe nu har han bevis ;) Det står ju här!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in