Hoppa till innehåll

Dummaste Grejer Du Gjort


asabrasa
 Dela

Rekommendera inlägg

ok syften med den här tråden är att berätta vad ni har gjort för dumma grejer.

 

ex i fyllan, när ni varit grymt trötta, eller bara en allmänt dum ide ni fått.

 

jag börjar med att berätta en grej jag gjorde när jag var grymt trött.

 

jag hade en varm cola på rummet och jag tänkte hmm hur fan ska jag få det att bli kall? Jag kunde inte gå och he den i kylskåpet för klockan var 4:00 på morgonen och mina föräldrar låg och sov.

Då fick jag den briljanta iden att ställa den utanför fönstret men den fick inte plats där.

Så det slutade med att jag tog en lim pistol och limmade fast colan på fönstret.

cirka 5 minuter senare hör jag en stor jävla duns och ser att colan har ramlat ner.

Jag hör min morsa skrika och min farsa tar fram haglet och tittar ut han ser inget och går och lägger sig igen.

 

nästa dag hittar jag min frysta cola.

 

ursäkta min grammatik den är inte Sveriges bästa direkt :P

Redigerat av asabrasa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Swedishmoose

Jag och en kompis klättrade på ett skåp som var typ 2 meter högt och det var fullt med böcker i skåpet. När jag nästan hade kommit upp på skåpet så ramlade det och en flicka i klassen bredvid min klass fick det över sig som tur var så han jag hoppa av så att jag och min kompis kunde lyfta skåpet så hon kunde komma där ifrån.

 

ps ursäkta stavningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag försökte stoppa en buss med händerna när jag var full och stenad. Det gick la inte så bra, blev nästan överkörd. Fan va besviken man var när man inte lyckades stoppa den.

 

Det var la inte det värsta, det var bara det konstigaste jag försökt göra. Finns nog en del andra saker man gjort :P

 

Jo, en gång råkade jag och mina polare nästan starta en mord brand utanför skolans ingång. Fan va sura lärarna vart :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...