Gäst SaintsRow2 Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Ni vet säkert att det var julius som förådde en i förra spelet och att det var han som sprängde båten. Här är 2 videos som visar hur ni hittar honom i Saints Row2 njut. Jag Vet att Det Funkar Hittade Honom igår :D Redigerat 6 Januari 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Har också gjort detta! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 (redigerat) Har också gjort detta! :)japp jag var ute och surfade runt på youtube när jag hittade det här hemliga uppdraget :D Härligt att fått dödat det svinet nu :) Redigerat 6 Januari 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.