Torcida Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2010 Någon som spelat? Är det bra? Borde jag köpa det? Vilka fighters finns med? Tacksam för svar!! =) Varför inte testa demot? Det går att ladda ner det på PSN Store. ok tack ska kankse göra det idag ville bara ha er åsikt dumt av mig att jag inte kom på det Citera
GangsterTwist Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Skrivet 8 Januari 2010 När du kör demot kommer du inte haja ett skit när fighten går ner på marken. Du kommer bara bli frustrerad utav det. Måste försöka lära dig kontrollerna. Det är inte alls så lätt med alla små detaljerna (i början). Det jag försöker säga är att de tar ganska lång tid innan man kan börja uppskatta gameplay. Citera
Torcida Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2010 När du kör demot kommer du inte haja ett skit när fighten går ner på marken. Du kommer bara bli frustrerad utav det. Måste försöka lära dig kontrollerna. Det är inte alls så lätt med alla små detaljerna (i början). Det jag försöker säga är att de tar ganska lång tid innan man kan börja uppskatta gameplay. nä det gör inget jag lär mig nog men vet någon på vilken svensk kanal ufc 110 går på Citera
Garone Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Skrivet 8 Januari 2010 När du kör demot kommer du inte haja ett skit när fighten går ner på marken. Du kommer bara bli frustrerad utav det. Måste försöka lära dig kontrollerna. Det är inte alls så lätt med alla små detaljerna (i början). Det jag försöker säga är att de tar ganska lång tid innan man kan börja uppskatta gameplay. Det finns ju tutorials där man får lära sig allt. Citera
GangsterTwist Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Skrivet 8 Januari 2010 Tutorials hjälper, men inte med allt. Tro mig. Och UFC 110 kommer gå på TV4 Sport! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.