MrJesper Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Hej, jag köpte en laeddnings kabel då jag tappat bort min gamla men då följde det med en till som satt ihop med själva laddaren. Har en bild på den, vad är det och var ska den sitta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Det där är en GBA laddare? Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Ja, kanske det är. Har inget GBA så vet inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Ser ut som en vanlig DS / GBASP laddare. De nyare DS har andra laddare tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Jo, checkade mitt GBA nu, det är en GBASP laddare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg