Sidney Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Tänkte spela in ett ljudklipp med Replay Music som jag använt för att spela in från ljudkortet förut med. Nu fungerar det tydligen inte. Programmet verkar helt enkelt inte höra något ljud från webbläsaren. Annat ljud som det från MSN hör programmet och spelar in. Skulle ni kunna tipsa om något annat program jag kan testa med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Tänkte spela in ett ljudklipp med Replay Music som jag använt för att spela in från ljudkortet förut med. Nu fungerar det tydligen inte. Programmet verkar helt enkelt inte höra något ljud från webbläsaren. Annat ljud som det från MSN hör programmet och spelar in. Skulle ni kunna tipsa om något annat program jag kan testa med? är inte det bara att slå på stereo mix? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Ja, behövs inget program. Aktivera bara "stereo mix" så blir ljudkortet som en mic kan man säga, spelar in allting som spelas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Vart ska jag slå på stereo mix? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 (redigerat) Vart ska jag slå på stereo mix? om du har asus alltså annars Redigerat 6 Januari 2010 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Fungerar fortfarande inte, varken med Replay Music eller Windows inbyggda inspelare. Har förövrigt Windows XP Service Pack 2 Engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.