Euphoria Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Är denna turnering slut? Har lust att köra en match... nån som är intresserad? Jag skulle inte banga på att möta dig. Pm:a mig om du fortfarande vill möta någon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Är denna turnering slut? Har lust att köra en match... nån som är intresserad? Jag skulle inte banga på att möta dig. Pm:a mig om du fortfarande vill möta någon. No offense RG, men Euphoria, du skulle kunna bara ta med dig en pokémon om du körde så som du körde mot mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Det vet jag inte. Men kanske.. Vi får se iallafall hur du klarar dig mot RG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Oj har glömt kolla in här i ett tag. Jag är hemma klockan tre imorgon (torsdag) jag pm'ar dig då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Du verkar ha glömt att kolla in här.. igen? -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Du verkar ha glömt att kolla in här.. igen? -_-lol, seg eller glömsk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Både och kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 3 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 (redigerat) BUMP, någon kanske vill möta mig, adda isåfall mig på MSN:[email protected] Redigerat 3 Maj 2010 av Maximate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 14 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 BUMP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Någon som vill trejda eller köra en match mot mig(har nästan alla pokemon) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 22 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Jag vill trejda :rolleyes: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Jag vill trejda :rolleyes: . Har addat din msn så acca bara så kan vi trada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg