najzzz Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Tjenna Har blivigt banad på grund av macroing. Har inte kunnat spela på typ 2 månader undrar i fall jag kommer kunna spela igen eller om den är avstängd för alltid? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Tjenna Har blivigt banad på grund av macroing. Har inte kunnat spela på typ 2 månader undrar i fall jag kommer kunna spela igen eller om den är avstängd för alltid? :) Avstängd för alltid. Du får helt enkelt göra ett nytt konto ifall att du vill spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Jag tror det ska gå att överklaga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Varför skulle dem släppa in nån som har macroat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Jag tror det ska gå att överklaga.Det går att överklaga, men det hjälper inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 (redigerat) Jag tror det ska gå att överklaga.Det går att överklaga, men det hjälper inte Om dem accepterar så får han tillbaka gubben, fast dem brukar inte göra det så ofta när det gäller macroing. Redigerat 7 Januari 2010 av Jote Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Jag tror det ska gå att överklaga. Det går att överklaga, men det hjälper inte Om dem accepterar så får han tillbaka gubben, fast dem brukar inte göra det så ofta när det gäller macroing. Jo, det e rätt självklart att han får tillbaka gubben om dom accepterar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Dem är väldigt hårda inom detta. Inte ens level 138 får tillbaka sitt konto om han blir busted. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Dem är väldigt hårda inom detta. Inte ens level 138 får tillbaka sitt konto om han blir busted. Vilken regel man än bryter så finns det alltid en chans att få tillbaka sitt konto. Inte direkt såklart, så spara din appeal, för du kommer behöva den sen. Det kommer ta minst ett år innan du har någon chans på din appeal. Tiden läker alla sår som man brukar säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Efter ett år så går alla dina appeals eller offences bort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Efter ett år så går alla dina appeals eller offences bort. Inte för macroing idiot. Försök att säga att du ska ta självmord genom att använda en VPS, det har funkat förut och kan funka fortf. om du har tur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Klart det går idiot. Varför blev två av mina gubbar unbannade för nån månad sen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg