Gäst 40200 Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 (redigerat) Hej, nu ska vi SOTW(signature of the week). Det har funnits sådana tävlingar förut, och nu ville jag att vi skulle ha det igen. Har tillstånd av admin att göra detta. Vad är SOTW:SOTW är en tävling man har en gång i veckan där man lämnar in ett bidrag(nu lämnas dom till mig i PM) sen kanske fem dagar senare är det röstning, då röstar man fram vilket bidrag man tycker är snyggast, sen så får vinnaren bestämma tema(kanske inte är så i en del SOTW) Veckans tema:Valfritt. Storlek:390X130. Ni har på er från idag(7 Januari) till 12 Januari på er att skicka in bidrag, sen är det röstning i 2 dagar. Börja skicka in idag :). Tack och hej. Bidrag skickas in i PM. Redigerat 7 Januari 2010 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Detta brukade jag göra på fuska.se för ett bra tag sen ;) Det var rätt längesen dock.. 1 kanske 1½år sen? Hoppas det går bra. Lycka till alla som skickar in bidrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 1 dag kvar till röstningen och har inte fått ett enda bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Väntar tills ikväll och ser om det kommer mer bidrag annars förlänger jag en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izy Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 http://i49.tinypic.com/eged94.png Försen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Tävlande - Izy Röster - Izy (100%) Vinnare - Izy Lägger min röst på Izy iaf :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Tävlande - Izy Röster - Izy (100%) Vinnare - Izy Lägger min röst på Izy iaf :rolleyes: ;) Izy kommer vinna i slutändan ändå, ingen har väl gjort andra bidrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Tycker du nog kan köra SOTM (Month) istället ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Tycker du nog kan köra SOTM (Month) istället ^^ Tror det inte heller kommer fungera, om inte SOTW inte fungerar! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Eftersom jag var borta så vann Izy, men jag kör igång SOTW imorrn istället för på Torsdagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.