0014 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 vad borde vara klistrat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 vad borde vara klistrat? Vissa ämnen. Men jag tror ändå inte att det håller. Te x som Zelda: Ocarina Of Time. Men Moderatorerna måste vara snabba på plats om någon startar ett nytt ämne som redan finns klistrat, och jag tror inte det håller. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 nja, men det borde ändå finnas en officiel zelda tråd eftersom 94% av alla ämnen handlar om just det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 nja, men det borde ändå finnas en officiel zelda tråd eftersom 94% av alla ämnen handlar om just det.. Jo, det är det jag försökte komma fram till... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 jo, jag tror en del säger zelda 64 fast det inte heter så ;) de flesta zelda sidor jag sett skriver zelda 64... men det e samma som zelda GC när det får ett namn kommer det fortfarande kallas zelda GC på flera ställen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg