KingenutanK Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 tjena, :) jag har ett cs 1.6 acc som jag skulle vela byta mot ett source acc pga att jag har tröttna på 1.6. så om du har ett source acc och skulle vela byta mot mitt cs 1.6 så skriv här eller pm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Har du fler spel än 1.6? Jag har både 1.6 och source, så att annars blir det som att jag ger bort det (Ja, jag har source på ett acc och 1.6 på ett annat). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingenutanK Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 nej det är bara 1.6 eller det är ju condition zero och condition zero: deleted scenes, som man får med när man köper anthologhy 1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sommarpojken Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 varför köper du det inte bara? det kostar inte så mö!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Det kostar bara 198kr på www.spelbutiken.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg