knark Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Tjena, nu är det så att för ca 1 vecka sedan, så slutade mitt CS 1.6 fungera. När jag försöker starta det så kommer det upp en ruta där det står: "Det här spelet är inte tillgängligt just nu, försök igen senare" Jag har installerat om steam en gång, och CS 4 gånger, men inget har hjälpt. Jag tror att det har någonting med den här gul-blåa-fillimojsen(Bilden) Jag behöver hjälp, snabbt! http://img205.imageshack.us/img205/9461/adad2222323.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 (redigerat) Tjena, nu är det så att för ca 1 vecka sedan, så slutade mitt CS 1.6 fungera. När jag försöker starta det så kommer det upp en ruta där det står: "Det här spelet är inte tillgängligt just nu, försök igen senare" Jag har installerat om steam en gång, och CS 4 gånger, men inget har hjälpt. Jag tror att det har någonting med den här gul-blåa-fillimojsen(Bilden) Jag behöver hjälp, snabbt! http://img205.imageshack.us/img205/9461/adad2222323.png (testa) ||||---WE högerklicka på hl och klicka på run as a administrator/kör som administrator. Redigerat 8 Januari 2010 av nomercy421 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Fixade problemet för en liten stund sedan, man skulle köra steam som administratör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 jag sa ju det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 nepps, du sa att man skulle göra det på hl.exe :D *VEM ANMÄLDE? OCH VARFÖR? :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.