Ewelai Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Jag Googlade lite på Pokemon Pearl och hittade någon fusk sak som hette Action Replay, då undrar jag om det är något slags program, eller om det är något speciellt man ska trycka för att få det. Alltså, Hur får man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Söööööööööööööööööök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewelai Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 (redigerat) Söööööööööööööööööök Jag har gjort det, men jag fattar inte -.- Redigerat 8 Januari 2010 av Ewelai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Action Replay är en inofficiell fuskmaskin, som du stoppar i som ett spel i din DS. Den kan sätta in olika sorters koder i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Söööööööööööööööööök Jag har gjort det, men jag fattar inte -.- Noob, det är en sak du stoppar i ditt DS, sen startar du den precis som om det vore ett spel, sen stoppar du i ett DS spel och då får du välja koder till spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Ganska mycket om Action Replay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewelai Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Action Replay är en inofficiell fuskmaskin, som du stoppar i som ett spel i din DS. Den kan sätta in olika sorters koder i spelet. Finns den att köpa i en vanlig spelbutik, som tex gamestop? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Det kan jag svara på; Ja, det kan man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ewelai Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Det kan jag svara på; Ja, det kan man Okej :) Ungefär hur mycket ligger det på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Det kan jag svara på; Ja, det kan man Okej :) Ungefär hur mycket ligger det på? Typ 100-150kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Är du tokig? Ungefär från 200 och uppåt kostar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Pricerunner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg