Dogge93 Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Hejsan, har ny dator och installerade CS 1.6 men när jag startade upp det så stod det nåt om video mode och att cs kommer köras i software mode? Varför? HAr senaste drivrutiner till grafikkortet (HD4770) Tack på förhand MVH Mats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Options>Video>Renderer>OpenGL :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dogge93 Skrivet 8 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 det har jag redan testat står ( "The specified video mode is not supported. The game will now run in software mode.") HAde det på min förra dator cokså men då löste det sig, men hur kmr jag inte ihåg hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dogge93 Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Drivrutinerna? Jag har dom senaste. Men kan det hjälpa att installera om drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 ja, men testa med att köra hl.exe (I cstrike mappen) som admin. Sedan testa det som frusciante sa igen.. när du har startat hl.exe som admin.. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Drivrutinerna? Jag har dom senaste. Men kan det hjälpa att installera om drivrutinerna? Testa att installera om dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emiirax Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Hej!, När jag har spelat cs 1.6 så har jag kört i openGL, men nu ville jag ändra till softwere mod, jag ändrade till softwere. sen tröck jag på apply, sen så blev det svart på bilden hela tin, så det händer ingenting, när jag startar cs så blir det helt svart :( ,,,, kan nån hjälpa mig snälla ,, MVH :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.