Gäst DarkLight Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Jag har provat med olika grafikkort och ändå så har det inte funkat... Nu har jag grafikkortet som rekommenderas på deras hemsida... FUNKAR INTE! Det hackar jätte mycket... Jag har alla patcherna som tar bort buggar och sånt men det funkar inte... Det funkar att spela men det hackar för mycket. Någon som vet vilket grafik kort som funkar till det bra. Gjorde detta ämnet för att jag tror att någon vet vad som krävs. Mvh: Kaine (Theo) Om du tror grafikkortet krånglar, köp ett nytt G-kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Jag har provat med olika grafikkort och ändå så har det inte funkat... Nu har jag grafikkortet som rekommenderas på deras hemsida... FUNKAR INTE! Det hackar jätte mycket... Jag har alla patcherna som tar bort buggar och sånt men det funkar inte... Det funkar att spela men det hackar för mycket. Någon som vet vilket grafik kort som funkar till det bra. Gjorde detta ämnet för att jag tror att någon vet vad som krävs. Mvh: Kaine (Theo) Om du provat med flera olika grafikkort ( du skulle inte vilja vara så vänlig att berätta VILKA du provat med? ) så är det ju ganska uppenbart processorn som inte är tillräcklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.