Ibanez Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Hej, jag fick ett problem på datorn för ca 3 veckor sen, och det var något virus som förstörde mycket så jag var tvungen att formatera. Nu så har jag installerat alla drivrutiner och gjort alla uppdateringar till datorn men den är ändå väldigt seg, jag har virus sökt den med AVG och Norton och dom hittar inget, jag kan inte kolla på youtube för då hänger hela firefox sig. Det är verkligen jätte segt på youtube och andra film sidor, det är inte lika segt i IE men det är segt där också, vad kan det vara? Jag har testat att uppdatera flahs player men det hände inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Bara internet som är segt eller är det hela datorn? Bara en fråga... Har du en hårddisk från Seagate som heter Barracuda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Hela datorn, har en Fujitsu ATA hårddisk står det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 hmm... Testa formatera igen.. eller testar du att Överklocka datorn... eller så Boostar du den.. Sök på google.. eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Har googlat och hittade lite saker men jag har testat allt som stod. Jag vill verkligen inte formatera igen. Kanske kan tillägga att TV'n (digital TV) också laggar och den går också genom internet, likadant när jag kör online på PSP så försvinner internet uppkopplingen, jag tror det kan vara vår router men det ska ju inte datorn bli segare av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Bara för att man formaterar datorn så betyder det inte att alla virus är borta. Men gör så här, släng upp en Hjt-logg här så får vi se om det gömmer sig något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 9 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 En sån här? Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan saved at 23:30:33, on 2010-01-09 Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905) MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18865) Boot mode: Normal Running processes: C:\Windows\system32\Dwm.exe C:\Windows\Explorer.EXE C:\Windows\system32\taskeng.exe C:\Windows\System32\igfxtray.exe C:\Windows\System32\hkcmd.exe C:\Windows\System32\igfxpers.exe C:\Windows\FixCamera.exe C:\Windows\vsnpstd3.exe C:\Windows\tsnpstd3.exe C:\Windows\system32\igfxsrvc.exe C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe C:\Program Files\AVG\AVG9\avgtray.exe C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe C:\Program Files\Steam\Steam.exe C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe C:\Program Files\McAfee Security Scan\1.0.150\SSScheduler.exe C:\Program Files\ZyXEL\ZyXEL G-202 Wireless Adapter Utility\ZyXEL G-202.exe C:\Windows\System32\mobsync.exe C:\Program Files\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe C:\Program Files\DivX\DivX Player\DivX Player.exe C:\Windows\system32\wuauclt.exe C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe -- End of file - 1422 bytes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.