Gäst frisellus Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 jag har klarat ut spelet så jag har jack of blade mask men kan inte sätta på den på huvudet när jag trycker på use så händer det ingenting man har sägert bara masken till slutet efter som man behöver den där men det borte ändå gå att ha den på sig vill ha svar så snappt som möjligt oj glömde en sak behöver hjälp med en annan sak också jag hade ändligen blivit ihop med lady grey men hon gjorte slut nästan på en gång finns det nåt sätt att bli ihop med henne igen snälla svara nån måste svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Du kan inte ta på dig Jack of blades mask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst frisellus Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 ok men går det bli ihop med lady grey igen på nått sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Antar att detta är ett Datorspel, så jag flyttar till datorforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Du kan inte ta på dig Jack of blades mask. Jo, det går i Lost Chapters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst frisellus Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 ja jag vet att det går i fable the lost chapters jag har varit ihop med henne men hon gjorte slut på första dagen hur får man henne att gilla en igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.