drill Skrivet 15 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 (redigerat) dem kan jag köra utan problem kan också köra mer krävande spel, ex counterstrike 1,6, star wars rebulic commando, roller coaster tycoon 3, det är ingen jäkla windows 95a Redigerat 15 Januari 2010 av drill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 dem kan jag köra utan problem kan också köra mer krävande spel, ex counterstrike 1,6, star wars rebulic commando,... Vad är din fråga egentligen? Du frågar vad din processor är duglig till, jag svarar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drill Skrivet 15 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 men lite mer ärlig kan du väl vara när jag har skrivt att jag köra spel som är en halv gigahertz mer än processorstyrkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 men lite mer ärlig kan du väl vara när jag har skrivt att jag köra spel som är en halv gigahertz mer än processorstyrkanVad fan snackar du om? Du undrade någonting, jag svarade. Är inte hela idén med din tråd att ge förslag på spel som du kan spela med din nuvarande dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drill Skrivet 15 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 jo det är det väl jag blev bara lite sur för att ingen verkar ta tråden på allvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.