Gäst EmoNerdChild Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Sitter på skype och försöker prata med folk, men de säger att det brusar och att de hör typ det jag spelar upp på youtube. Vad kan man göra för att fixa detta? Vill helst inte behöva köpa nytt då jag köpte headsetet på jullovet. Headsetet är steel series 4h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Har du försökt att sänka musiken eller det du nu spelar upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Klart att jag försökt med det. Har gått omkring i volym inställningarna på datorn och inställningarna i skype, sänkt ljud över allt, men inget funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Stäng av Stereo Mix på windows ljudinställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Urbockat men funkar fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Urbockat var? Det är möjligt att du bockat ur det på stället där man bestämmer vad som ska visas på listan med ljud, för att ta bort stereomix ska man bocka i ljud av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Problemet löst, tack "alla" för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.