Gäst EmoNerdChild Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Tackar! Och nej den finns inte med i process listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 formatera:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Om du har tillgång till bios kan du ställa fram klockan en dag så borde programmet programmet tro att du har fått en ny dag att spela. Och om den kopplar upp sig på internet för att kolla tiden kan du fixa det på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Du borde ju mer eller mindre bara kunna boota i felsäkert läge och ta bort programmet från autostart. Sålänge det inte ligger och fiskar i systemfilerna that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Programmet räknar tiden själv. Kan inte ta bort programmet då min farsa som installerat skiten kommer att märka och dampa sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 (redigerat) Om programmet inte hämtar tid från internet så är det bara att ställa fram BIOS-klockan (inte windowsklockan) en dag, så tror den att det är en ny dag. Prova detta annars: Start>Kör>msconfig>autostart>kryssa ur det där programmet>starta om Nu ska datorn starta utan det programmet. Och när du är klar med datorn så kryssar du i det igen. Men hur farligt är det om din farsa märker att du tar bort det... säg bara att det förstör för dig eller nåt. Redigerat 15 Januari 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 lägg in det på hans dator, rätt ska va rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 lägg in det på hans dator, rätt ska va rätt Haha :D Om du gör det kanske han går med på att ta bort ditt om du tar bort hans. Och nej den finns inte med i process listan.Finns den med under "Program" i aktivitetshanteraren? Isåfall högerklickar man och tar "Gå till process" så hittar du vilken process det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Om programmet inte hämtar tid från internet så är det bara att ställa fram BIOS-klockan (inte windowsklockan) en dag, så tror den att det är en ny dag. Prova detta annars: Start>Kör>msconfig>autostart>kryssa ur det där programmet>starta om Nu ska datorn starta utan det programmet. Och när du är klar med datorn så kryssar du i det igen. Men hur farligt är det om din farsa märker att du tar bort det... säg bara att det förstör för dig eller nåt. Och nej den finns inte med i process listan.Finns den med under "Program" i aktivitetshanteraren? Isåfall högerklickar man och tar "Gå till process" så hittar du vilken process det är. srry för mass quote men. Finns inte under Program eller autostart. Ja det är "farligt" han kan bli jävligt pissed off och göra massa hemska saker som att dra in månadspengen, sätta lösen på datorn och förbjuda mig att sitta vid tvn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 lol, aja prova det med msconfig som nån sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Vill du ha bort programmet? Du frågar om hjälp och säger sedan "nej om jag tar bort det blir pappa arg". Prova det jag sa med autostart. Han lär inte märka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Som jag sa finns inte programmet i autostart. Jag vill inte ha bort programmet, bara avaktivera det när jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.