contra Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Jag har ett problem med Temp filer nästa var 5:te minut kommer det upp en fönster som säger typ: ¨Skadlig kod hittades i filen C:\Windows\Temp\det brukar vara olika men senaste var det edfp.tmp\svchost.exe. Angrepp: Gen:Trojan.heur.lmkfz03IBmei. Jag rensade bort alla .tmp filerna från Temp mappen för typ 3 timmar sen, Temp filerna bara kommer tillbaka. jag använde ett annat program för 1 timme sen, programmet hittade lite kakor som det tog bort det var lugnt en stund men en halv timme senare kom det tillbaka igen. vet ej vad ska göra blir galen på det måste vara virus:P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drill Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 vilket virus program har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 12 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 vilket virus program har du? Telia säker surf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 vilket virus program har du? Telia osäker surf drill: virus program är virus contra: fsecure sug*r testa nod 32 trial 32bit 64bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 vilket virus program har du? Telia osäker surf drill: virus program är virus contra: fsecure sug*r testa nod 32 trial 32bit 64bit You moron. skaffa ett annat antivirus eller kan man göra en hijack log om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 12 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 jag fixade det tror jag, fick installera om mitt f-secure och sen göra en virussökning, sen så var det borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 jag fixade det tror jag, fick installera om mitt f-secure och sen göra en virussökning, sen så var det borta.Kanske var programmet som hade flippat då? Eller ngn uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 12 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 jag fixade det tror jag, fick installera om mitt f-secure och sen göra en virussökning, sen så var det borta.Kanske var programmet som hade flippat då? Eller ngn uppdatering. tror det var antivirus programmet som hade krånglat lite men det ärlöst du iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.