OpeningTitles Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Hej, jag tänkte om nån kunde hjälpa mig med The fremennik Trials. Jag har pratat med alla och har vunnit Öl-tävlingen, och nu tänker jag döda den i level 69 och göra dem andra tasken. Lite hjälp? :) Jag förstår inte dem 2 sista som jag inte sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Minns inte hur questet var. Men använd Runehq. Obs:Krävs läskunnighet på engelska, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Kan engelska. Har bara problem med Draugen eller vad den nu heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 http://lmgtfy.com/?q=the+fremennik+trials Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Har redan sökt. Jag sa jag har problem med draugen som är inte är i South-East... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Om du faktiskt hade läst på runehq hade du sett att det står Keep following the directions until the Draugen appears and begins to attack you. (A tip for those who're a bit lazy. Just stand along the riverbed (south-west of the entrance to Rellekka) until he appears. The Draugen is a level 69, so have the weapons and food needed to defeat him. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Jag har letat i en halvtimma och han står bara i positionen South east. Jag har letat honom nästan överallt i south east. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Den har inte en bestämd respawn timer eller plats, du får bara fortsätta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 (redigerat) Nu bytte jag world. Nu är han i North east. EDIT: Är han på 2 sidor och byter position. Eller är han på 1 sida? asd.bmp Redigerat 12 Januari 2010 av 1xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 gå in på någon hemsida som har quest guides? någon nämnde ju redan runehq sen finns ju tip.it också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Det hjälper inte med Draugen eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Det finns ingen hemlig guide eller fusk för att hitta honom, det är bara att stå där tills han kommer fram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg