Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Tackx_mister_x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 svååårt... läs tråden Dragon Tamern i Meteor Falls som jag gjorde så kan du se hur man får den! eller skit i de... du ska möta en dragon tamer i meteor falls ett par gånger så till slut får han två altaria på lv 44 och nästa gång får man dem på 48 men då har han också en bagon på 48 och sen utväcklar han den till shelgon nästa gång du möter honnom har han shelgon och använd då theif (lomber lär sig den eller så använder du ett TM)så kanske du tar den från shelgon (alltså dragon scale)sen lägger du bara den på seadra och tradar den! Sounds simple to me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Tack Smaragd..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 20 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 vilken tur!jag fick en dragon scale när jag fångade bagon.tänkte ge den till seadra så den kunde utvecklas men när jag fångade en horsea höll den en dragon scale!snacka om röta.så nu har jag två! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Jag har också 2 Dragon scale dom låg på Datorn i Mitt Rum I Newbark Town Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 New Bark Town e ju på S/G/C juuuuh!!! vi snackar ju R/S!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Jag menade Little rot eller vad det nu heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Jaa.Littlerot heter det.. Glömt bort lite bara :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 kan du säga hur du fick dom dragon scalen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Dem ligger väl där från början då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 detvill jag ente säga... svara på mitt ämne om feebas..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mario_Mario_Mario Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Har ni fångat Horse än X_mister_x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg