Gäst frisellus Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 hej jag ska få ett xbox 360 så jag kan köpa fable 2 men vill veta vad man kan göra på det typ om det går att välja sida på story uppdragen också som man måste göra i ettan gick det bara vara ond eller god på sido uppdragen men berätta hjärna allt om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lucaso Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 man har nästan alltid 2 val i varje quest nästan <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 säg några man har två val på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 säg några man har två val på Alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 ? Vad snackar ni om? Man har nästan ALDRIG 2 val. Eller man har 2 val när man ska typ krossa någons hjärta åt ett spöke. Men så får man välja 1. Hjälpa spöket 2. Bli ihop med den man skulle krossa hjärtat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 dom ända questen jag vet där man får välja på är när man ska krossa ett spökes hjärta och när man får välja om man vill förstöra en killes farm eller rädda den och när man är med i luciens arme och får välja om man vill befria fångarna eller låtta dom sitta där och när lucien vill att man ska döda den slöa vakten eller när dom tre demonerna ska ska välja en tjej eller den man är det är dom ända jag vet dom ända questen jag vet där man får välja på är när man ska krossa ett spökes hjärta och när man får välja om man vill förstöra en killes farm eller rädda den och när man är med i luciens arme och får välja om man vill befria fångarna eller låtta dom sitta där och när lucien vill att man ska döda den slöa vakten eller när dom tre demonerna ska ska välja en tjej eller den man är eller den man är det är dom ända jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.