drill Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 på datorns skal hur många läsare har du och vad för läsare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 på datorns skal hur många läsare har du och vad för läsare jag fattar inte ett skit av vad du menar men du kan ta dig en titt själv Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 En vanlig DVD-spelare kan inte spela upp .avi filer. Så nej, det här kommer inte funka. Man måste konvertera .avi filen till .iso och sen bränna den på CD-skivan som du har (varför du har skrivit DVD-skivor i rubriken fattar jag inte). Sen kanske .iso filen blir större än 700 mb, men jag vet inte för jag har aldrig försökt. I vilket program kan man konvertera den till .iso? Deamon Tools Pro kan du använda. Helt gratis att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drill Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 ok så här är det eftersom du har en laptop så ska du titta på läsaren vad det står för x antal jag trodde att du hade en stationär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 ok så här är det eftersom du har en laptop så ska du titta på läsaren vad det står för x antal jag trodde att du hade en stationär Och vart ser man de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Om du laddar ner ett brännprogram så kan den kolla det själv, och nej du måste inte bränna exakt 52x men det är den snabbaste bränningen som skivan klarar av. Sen kan du använda lägre hastighet också, ingen fara. Om du använder högre kan skivan bli korrupt och då har du slösat bort en skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Okej, men finns det nåt bra program som man kan konvertera så att allting funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 men så måste du komma ihåg att att brännaren måste ha lika hög hastighet som 52x eller högre annars går det inte att brännaNej? Den anger väl bara maxhastighet. Om skivan klarar 10000x och läsaren klarar 10x, eller tvärt om, så blir hastigheten 10x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 hur lång är filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Runt 90-100 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 då måste du använda en dvd eller 2 cds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 okej :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.