Vinnne Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Tjenare, undrade vad ni tycker om dragon claws om dom är bra, om majoriteten tycker dom är bra ska jag göra en video där jag testar dom, jag kommer också visa när jag Dödar,dör eller failar med specen helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Har aldrig haft en men jag fick låna ett par en gång. Jag tycker att d claws är överskattat om man inte håller på med pvp. Men jag var låg cb lvl då (64) Nu har jag 88 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 (redigerat) har hört att specialen är väldigt bra i pvp så dom duger väl bra Redigerat 14 Januari 2010 av evokia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Äger för pvp inget annat, speccen äger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Jao, om någon med 98-101 combat skulle vilja möta mig i black d'hide armour,neitiznot och str ammy så jag får testa på någon av er :P Jag kommer ha dragon scim och istället för dds köra claws. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Jao, om någon med 98-101 combat skulle vilja möta mig i black d'hide armour,neitiznot och str ammy så jag får testa på någon av er :P Jag kommer ha dragon scim och istället för dds köra claws. Vaför Black d hide??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Bra i pvp om man har void/full bandos, fick ca. 5 mil per dag när jag rushade med d claws/full b. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Så man lättare hittar och så jag ser vad maxen är, och vad jag i genomsnitt maxar med specialen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Så man lättare hittar och så jag ser vad maxen är, och vad jag i genomsnitt maxar med specialen.Då ska du ju ha typ statius eller nått, för då har du Enorm str bonus... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Tror du jag har råd med statius XD. Hela settet kostar ju typ 4m, och den räcker bara i en timme. Det är inte värt det då jag bara är 85 str. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 16 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 (redigerat) Nu har jag dom, köpte dom för 32.6m Cash,en glory och 600 cannonballs lol. Det var d picken som fixa' allt :D Redigerat 16 Januari 2010 av Vinne12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 16 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 (redigerat) :D (NOTERA: Detta va min target) Redigerat 17 Januari 2010 av Vinne12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg