Hoppa till innehåll

Någon Som Vill Rafa?

Rekommendera inlägg

Någon som vill RAFa i någon eller några realms? Spelar ingen roll vilken faction men helst Horde, har en human warrior i Terenas lvl 60 Fury, vill helst inte köpa

slutar inte raf när man kommer upp i level 60? hörde någon som sa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som vill RAFa i någon eller några realms? Spelar ingen roll vilken faction men helst Horde, har en human warrior i Terenas lvl 60 Fury, vill helst inte köpa

slutar inte raf när man kommer upp i level 60? hörde någon som sa det.

Du får inte 3x xp på den gubben mer men du kan göra en ny och få 3x xp till 60. RAF håller i 90 dagar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hörde att en kille i min kompis klass vet hur man raffar till 80 :o Men jag skulle helst vilja göra en ny gubbe me :P Men om någon vill raffa och tkr jag ska köpa nytt så raffar jag hällre med min RL kompis annars ere OK... Någon som vill btw?

vet inte, men det kanske går att först levla upp till 60 genom vanlig leveling och sen granta från 60 till 80

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det går ju men hur granatar man levels??? Och om man ska göra de lär man ju göra en DK och granta ^^

det är inte säkert att det går att granta upp till level 80 men jag tror att det bara är att högerklicka på din raf kompis och klicka "grant a level" men för att kunna granta en char till 30 så måste du själv ha en i 30 och likadant till 60, men som sagt jag har ingen aning om det gäller efter raf med tanke på att 3x xp slutar då

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...