Gäst Swedishmoose Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Hej jag skulle behöva lära mig moonwalk på 2 veckor nu undrar jag om någon av er vet någon video skola eller något annat som finns. skriv det gärna i denna tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Hej jag skulle behöva lära mig moonwalk på 2 veckor nu undrar jag om någon av er vet någon video skola eller något annat som finns. skriv det gärna i denna tråd! Du kan inte lära dig moonwalk på två veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Hej jag skulle behöva lära mig moonwalk på 2 veckor nu undrar jag om någon av er vet någon video skola eller något annat som finns. skriv det gärna i denna tråd! Du kan inte lära dig moonwalk på två veckor. Joho du.Om man tränar 24 timmar om dygnet så :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Hej jag skulle behöva lära mig moonwalk på 2 veckor nu undrar jag om någon av er vet någon video skola eller något annat som finns. skriv det gärna i denna tråd! Du kan inte lära dig moonwalk på två veckor. Moonwalk är ingen avancerad dans teknik. Lär man sig alla dessa små detaljer så kan man göra detta danssteg redan efter beloppet av en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Hej jag skulle behöva lära mig moonwalk på 2 veckor nu undrar jag om någon av er vet någon video skola eller något annat som finns. skriv det gärna i denna tråd! Du kan inte lära dig moonwalk på två veckor. Moonwalk är ingen avancerad dans teknik. Lär man sig alla dessa små detaljer så kan man göra detta danssteg redan efter beloppet av en vecka. En vecka? Att lära sig tekniken tar inte lång tid, men det tar många många månader innan man är på typ Michael Jacksons nivå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Hej jag skulle behöva lära mig moonwalk på 2 veckor nu undrar jag om någon av er vet någon video skola eller något annat som finns. skriv det gärna i denna tråd! Du kan inte lära dig moonwalk på två veckor. Moonwalk är ingen avancerad dans teknik. Lär man sig alla dessa små detaljer så kan man göra detta danssteg redan efter beloppet av en vecka. En vecka? Att lära sig tekniken tar inte lång tid, men det tar många många månader innan man är på typ Michael Jacksons nivå Självklart. Men nu så löd ju frågan om att lära sig "moon walka", inte utveckla och bli lika bra som ja, Michael Jackson var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Att bara lära sig göra Moonwalk så att det ens klassas som Moonwalk tar inte särskilt lång tid. Men när man kommer till den nivån att det ens kan klassas som det ser Moonwalken av Michael Jackson minst 30 gånger bättre ut, så vill man att det ska se ut som han gjorde det kan man räkna med en betydligt längre tid att träna än bara två veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Moonwalk lär man sig på 5 minuter. Jag har lärt mig den tusen gånger men tappat tekniken efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Jag har försökt lära mig moonwalk på några timmar. Men alltid misslyckats, man måste ha talang för det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.