prophet Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 http://armory.wow-europe.com/character-she...rage&n=Burf Dingade 80 i slutet av oktober, puggade en hel del och skaffade gear. Joinade en svensk raidingguild och körde Toc25. Guilden föll samman och sedan joinade jag Twin Emperors. Fick snabbt ganska mycket gear i ICC och nu är jag top 10 av de bästa paladintanksen på servern gearwise. Finns inte så mycket att säga tbh. Verkligen? o.O Riktigt kass gearade palas på din server då om du är top 10 gearwise. Stormrage har inte många guilds som klarat av TOGC25 t.ex. 2-3 stycken kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 http://armory.wow-europe.com/character-she...rage&n=Burf Dingade 80 i slutet av oktober, puggade en hel del och skaffade gear. Joinade en svensk raidingguild och körde Toc25. Guilden föll samman och sedan joinade jag Twin Emperors. Fick snabbt ganska mycket gear i ICC och nu är jag top 10 av de bästa paladintanksen på servern gearwise. Finns inte så mycket att säga tbh. Verkligen? o.O Riktigt kass gearade palas på din server då om du är top 10 gearwise. Stormrage har inte många guilds som klarat av TOGC25 t.ex. 2-3 stycken kanske. I see. Ahn'qiraj har bara 2.. -_- Nog en av de slöaste servrarna progress wise. Knappt redo ens att pugga Togc 10 pga alla barn som inte vet hur man spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 http://armory.wow-europe.com/character-she...rage&n=Burf Dingade 80 i slutet av oktober, puggade en hel del och skaffade gear. Joinade en svensk raidingguild och körde Toc25. Guilden föll samman och sedan joinade jag Twin Emperors. Fick snabbt ganska mycket gear i ICC och nu är jag top 10 av de bästa paladintanksen på servern gearwise. Finns inte så mycket att säga tbh. Verkligen? o.O Riktigt kass gearade palas på din server då om du är top 10 gearwise. Stormrage har inte många guilds som klarat av TOGC25 t.ex. 2-3 stycken kanske. I see. Ahn'qiraj har bara 2.. -_- Nog en av de slöaste servrarna progress wise. Knappt redo ens att pugga Togc 10 pga alla barn som inte vet hur man spelar. Ouch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Jaha, nu blir det garkans historia? or? Iaf, jag började lira då det första demot som släpptes och kostade.. runt 19 kr. Jag blev level 46 och hade inte ens råd för mount, man körde stockades för wool cloth för att sälja för en stor jävla summa (ja, 5g då var som 50g nu). Sen så pallade jag inte sega leveling så jag slutade spela (not) men började igen sommaren 2007. Då gjorde jag min hunter som hette Plazinaiyz och som kördes på Argent Dawn EU, och den blev också bara 46. Efter detta la jag av men sen så ville Nomatic@Fuska raffa med någon så lös jag upp som en heliumfis och var jävligt intresserad, så jag köpte ett till wow och började raffa med killen. Vi kom till 51-52 och så la av han på den gubben och fortsatte raida på sin rogue medans jag levlade. :) När jag blev level 58 köpte jag tbc och levlade gubben till 63, sen så tog jag en lång paus till wotlk där jag gjorde min första dk, Yillian som blev 80 och jag kom in i guildet nomatic var med i, vi raidade naxx och hade en jävla massa skoj. Men tyvärr så gick mitt intresse till DKs åt skogen så jag levlade min paladin till 80 där jag blev otroligt lyckad som holydin och healade totc25 när det kom ut. Därefter så tappade jag tyvärr intresset helt för wow men ville alltid ha en shaman så jag gjorde min nuvarande gubbe, Angelface, draenei shaman. Jag blev 80 direkt före ICC och blev ICC10 gearad på 16 timmar played, dvs epic achievement, 5k dps blabla. Jag har pendlat genom guilder för bästa progress men Daggerspine eu suger hästpung.. srz. Nu rollar jag en paladin fem-human på Stormrage EU med Prophet och det är ju görkul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Jaha, nu blir det garkans historia? or? Iaf, jag började lira då det första demot som släpptes och kostade.. runt 19 kr. Jag blev level 46 och hade inte ens råd för mount, man körde stockades för wool cloth för att sälja för en stor jävla summa (ja, 5g då var som 50g nu). Sen så pallade jag inte sega leveling så jag slutade spela (not) men började igen sommaren 2007. Då gjorde jag min hunter som hette Plazinaiyz och som kördes på Argent Dawn EU, och den blev också bara 46. Efter detta la jag av men sen så ville Nomatic@Fuska raffa med någon så lös jag upp som en heliumfis och var jävligt intresserad, så jag köpte ett till wow och började raffa med killen. Vi kom till 51-52 och så la av han på den gubben och fortsatte raida på sin rogue medans jag levlade. :) När jag blev level 58 köpte jag tbc och levlade gubben till 63, sen så tog jag en lång paus till wotlk där jag gjorde min första dk, Yillian som blev 80 och jag kom in i guildet nomatic var med i, vi raidade naxx och hade en jävla massa skoj. Men tyvärr så gick mitt intresse till DKs åt skogen så jag levlade min paladin till 80 där jag blev otroligt lyckad som holydin och healade totc25 när det kom ut. Därefter så tappade jag tyvärr intresset helt för wow men ville alltid ha en shaman så jag gjorde min nuvarande gubbe, Angelface, draenei shaman. Jag blev 80 direkt före ICC och blev ICC10 gearad på 16 timmar played, dvs epic achievement, 5k dps blabla. Jag har pendlat genom guilder för bästa progress men Daggerspine eu suger hästpung.. srz. Nu rollar jag en paladin fem-human på Stormrage EU med Prophet och det är ju görkul. Indeed, kul som fan! Men du är aldrig inne, jag vill boosta dig i SM :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Jaha, nu blir det garkans historia? or? Iaf, jag började lira då det första demot som släpptes och kostade.. runt 19 kr. Jag blev level 46 och hade inte ens råd för mount, man körde stockades för wool cloth för att sälja för en stor jävla summa (ja, 5g då var som 50g nu). Sen så pallade jag inte sega leveling så jag slutade spela (not) men började igen sommaren 2007. Då gjorde jag min hunter som hette Plazinaiyz och som kördes på Argent Dawn EU, och den blev också bara 46. Efter detta la jag av men sen så ville Nomatic@Fuska raffa med någon så lös jag upp som en heliumfis och var jävligt intresserad, så jag köpte ett till wow och började raffa med killen. Vi kom till 51-52 och så la av han på den gubben och fortsatte raida på sin rogue medans jag levlade. :) När jag blev level 58 köpte jag tbc och levlade gubben till 63, sen så tog jag en lång paus till wotlk där jag gjorde min första dk, Yillian som blev 80 och jag kom in i guildet nomatic var med i, vi raidade naxx och hade en jävla massa skoj. Men tyvärr så gick mitt intresse till DKs åt skogen så jag levlade min paladin till 80 där jag blev otroligt lyckad som holydin och healade totc25 när det kom ut. Därefter så tappade jag tyvärr intresset helt för wow men ville alltid ha en shaman så jag gjorde min nuvarande gubbe, Angelface, draenei shaman. Jag blev 80 direkt före ICC och blev ICC10 gearad på 16 timmar played, dvs epic achievement, 5k dps blabla. Jag har pendlat genom guilder för bästa progress men Daggerspine eu suger hästpung.. srz. Nu rollar jag en paladin fem-human på Stormrage EU med Prophet och det är ju görkul. Indeed, kul som fan! Men du är aldrig inne, jag vill boosta dig i SM :/ Jag lirade precis i 4 timmar sträck och väntade på dig ;(In i msn lite oftare?.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 21 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Nice ppls. Inte fler som spelar? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 (redigerat) *doh fel tråd Redigerat 21 Januari 2010 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg