Tonfisksallad Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Tjenare alla! Någon som tycker jag ska hjälpa folk med CD-Keys?? Jag har ett program som funkar(göra 1 cd-key till 1 till ) och jag har funderat på och lägga ut en video på youtube men jag behöver ett program som filmar, någon som vet? Den som skickar länk och behöver typ 2 lr fler cd keys så kan den skicka för jag kommer inte ihåg länken till programet :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Tjenare alla! Någon som tycker jag ska hjälpa folk med CD-Keys?? Jag har ett program som funkar(göra 1 cd-key till 1 till ) och jag har funderat på och lägga ut en video på youtube men jag behöver ett program som filmar, någon som vet? Den som skickar länk och behöver typ 2 lr fler cd keys så kan den skicka för jag kommer inte ihåg länken till programet :( behöver inte det men du kan ladda ner fraps från www.fraps.com, det programmet har den bästa kvaliten om du ska filma. nackdelen med filmprogram på datorn är att dom tar stor plats på din hårddisk. men du kan också ta en vanlig filmkamera med stativ och lägga in den på datorn sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Tjenare alla! Någon som tycker jag ska hjälpa folk med CD-Keys?? Jag har ett program som funkar(göra 1 cd-key till 1 till ) och jag har funderat på och lägga ut en video på youtube men jag behöver ett program som filmar, någon som vet? Den som skickar länk och behöver typ 2 lr fler cd keys så kan den skicka för jag kommer inte ihåg länken till programet :( behöver inte det men du kan ladda ner fraps från www.fraps.com, det programmet har den bästa kvaliten om du ska filma. nackdelen med filmprogram på datorn är att dom tar stor plats på din hårddisk. men du kan också ta en vanlig filmkamera med stativ och lägga in den på datorn sen. Men man kan ju bara spela in spel med fraps (Tex som Counter strike , half life osv...)Men du kan ju kolla på youtube om hur man får Hypercam... Då blir de ganska bra kvalite men det är en ruta i hörnet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg