Darkdevil Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Tjoflöjt! Nu är det så att jag ska ominstallera mitt borderlands på grund av strul och eftersom att jag inte orkar lira om från lvl 1 (min gubbe är lvl 47) så skulle jag vilja göra en säkerhetskopia på min sparade spelfil. Men vart ligger den någonstans? Någon vänlig själ som råkar veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 kanske hamnar i Splets mapp > Saves eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Tjoflöjt! Nu är det så att jag ska ominstallera mitt borderlands på grund av strul och eftersom att jag inte orkar lira om från lvl 1 (min gubbe är lvl 47) så skulle jag vilja göra en säkerhetskopia på min sparade spelfil. Men vart ligger den någonstans? Någon vänlig själ som råkar veta? Sök på "Borderlands" och se om det ger något vettigt resultat, annars får du återkomma. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 (redigerat) EDIT: Meh jag hittade skiten nu, den låg inte i den vanliga Borderlandsmappen utan den låg nå helt annanstans. Redigerat 15 Januari 2010 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 om det är nån mer som undrar så ligger dom i C:,andvändare,(namn),mina dokument,my games,borderlands,save data! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.