Ibanez Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Tjena det ligger mellan dom har 3 mobilerna, jag ska lyssna på musik, kolla på film och surfa på internet är väll det som jag vill mest, och ringa. Samsung s5230 LG KU990i Nokia 5530 Eller spara till en iPhone 3GS? Och en fråga till, om en mobil har WLAN kan man ansluta till router då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Tjena det ligger mellan dom har 3 mobilerna, jag ska lyssna på musik, kolla på film och surfa på internet är väll det som jag vill mest, och ringa. Samsung s5230 LG KU990i Nokia 5530 Eller spara till en iPhone 3GS? Och en fråga till, om en mobil har WLAN kan man ansluta till router då? Ja, det kan man göra. Om jag var du, skulle jag nog ta LG:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 De flesta samsung mobiler har ingen tillgång till hotspots eller internet, så jag skulle ta nokian eller LG. Ja men då måste du skriva in hela namnet på kopplingspunkten och lösenord (om du har det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 16 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Jag har kollat på lite filmer om dom nu och det står mellan Samsungen och Nokian, LG'n är ganska gammal och har inte lika bra touch sa dom. Men jag tror jag köper nokian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Ta inte LG:n. Två av mina kompisar har den och den verkar inte särskilt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Spara till iPhonen, värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 16 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Nja vet inte, tror att det blir nokian ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 17 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Beställt en Nokia 5530 nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Bra val. Nokia gör mobiler som håller länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 (redigerat) Håller med. Väldigt bra kvalitet på Nokia mobiler. Redigerat 17 Januari 2010 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 (y) för nokia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.