Hoppa till innehåll

Färg På Vapnet


NeedforSpeed
 Dela

Rekommendera inlägg

Klara Expertutmaningarna(Headshots)

Till exempel:

Intervention Marksman I

Intervention Expert I

osv..

 

Från början har du original, desert och arctic.

Upplåsningarna efter dessa i ordning: Woodland, Digital, Urban, Blue Tiger, Red Tiger och Fall.

Redigerat av Satisfaction
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klara Expertutmaningarna(Headshots)

Till exempel:

Intervention Marksman I

Intervention Expert I

osv..

 

Från början har du original, desert och arctic.

Upplåsningarna efter dessa i ordning: Woodland, Digital, Urban, Blue Tiger, Red Tiger och Fall.

precis

du väljer dom efter du har valt Attachment

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker ärligt talat att Blue/Red tiger är snyggare. Men man kör väl ändå med Fall på de vapen man har den på, bara för att kunna visa upp. :D

Fall sereut som en spyra. Men som sagt, man kommer använda det bara för att visa upp, hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker ärligt talat att Blue/Red tiger är snyggare. Men man kör väl ändå med Fall på de vapen man har den på, bara för att kunna visa upp. :D

Fall sereut som en spyra. Men som sagt, man kommer använda det bara för att visa upp, hehe.

 

varför tror du att jag använde den? B)

 

förästen kan man ju försöka få den för xp:ns skull :P

Redigerat av Jonas_95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker ärligt talat att Blue/Red tiger är snyggare. Men man kör väl ändå med Fall på de vapen man har den på, bara för att kunna visa upp. :D

Hur många kollar på Killcam? Jag använder Red Tiger, det är snyggare och det är ändå jag som kollar på vapnet mest.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker ärligt talat att Blue/Red tiger är snyggare. Men man kör väl ändå med Fall på de vapen man har den på, bara för att kunna visa upp. :D

Hur många kollar på Killcam? Jag använder Red Tiger, det är snyggare och det är ändå jag som kollar på vapnet mest.

 

man kanske plockar upp vapnet om man har slut på ammo

ett till sett att visa upp ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker ärligt talat att Blue/Red tiger är snyggare. Men man kör väl ändå med Fall på de vapen man har den på, bara för att kunna visa upp. :D

Hur många kollar på Killcam? Jag använder Red Tiger, det är snyggare och det är ändå jag som kollar på vapnet mest.

 

man kanske plockar upp vapnet om man har slut på ammo

ett till sett att visa upp ;)

 

Man får ingen tillfredsställelse om nån gör det, man vet ju inte om att han har plockat upp det. Och det är inte så att jag tänker "ZOmG HaXx0r!11!! Han har Fall på Intevention!". Kanske lite colt att ha det på Vector eller FAL. Men det har jag inte sett någon ha än.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker ärligt talat att Blue/Red tiger är snyggare. Men man kör väl ändå med Fall på de vapen man har den på, bara för att kunna visa upp. :D

Hur många kollar på Killcam? Jag använder Red Tiger, det är snyggare och det är ändå jag som kollar på vapnet mest.

 

man kanske plockar upp vapnet om man har slut på ammo

ett till sett att visa upp ;)

 

Man får ingen tillfredsställelse om nån gör det, man vet ju inte om att han har plockat upp det. Och det är inte så att jag tänker "ZOmG HaXx0r!11!! Han har Fall på Intevention!". Kanske lite colt att ha det på Vector eller FAL. Men det har jag inte sett någon ha än.

 

men hur reagerar du om du ser en kille med Fall på Fal eller Vektor

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...