Viruz256 Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Jag gillar dom flesta i alla generationerna, men dock har jag inte spelat generation 4, mer än soul silver, och det började jag precis på. Ont: Raichu e min favorit :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EmeraldEevee Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Gissa! Eevee såklart! Den är så söööt! :D Annars gillar jag Dialga, Luxray, Giratina och Arceus också! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 lucario eller zoroark(japanskt namn) men 3 generationen äger ochså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 1:a generationen: Raichu, knapp ledning före Gengar och Alakazam (jag gillar många av dessa 151) 2:a generationen: Umbreon kanske, är inte så intresserad av dem 3:e generationen: Metagross men jag gillar även Swampert 4:e generationen: Giratina, enda legendariska som jag gillar Största favoriten är nog... Metagross, tror jag, jag började tänka på Slowbro men den var inte nämnd innan. Många andra vatten började komma fram som val till favoriter; Gyarados, Vaporeon, Lapras, Milotic, Kingdra, Wartortle; men ingen var ju nämnd innan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Blastoise. http://guidesarchive.ign.com/guides/9846/images/blastoise.gif Endast första generationen är cool! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Har inte tänkt på det här så jätte noga men den första pokémonen jag kände till var charmander och därför var han min favorit och det är han nog även nu....Mankey är också rätt cool....Å Nintales... :D Å Pidgeot..x_z Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Här kommer en lista från mig med alla regioner/generationer: Kanto:Blastoise Johto:Scicor Hoenn:Milotic sinnoh:Munchlax/Lucario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Favorit pokemon från Isshu just nu: Zekrom~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Kanto:Psyduck sen Sandshrew Johto: Cyndaquil och Togepi :3 Hoenn: Flygon Sinnoh: Floatzel Favorit pokemon från Isshu just nu: Zekrom~NEEEJ! Dem ser ju ut som Digemon Q.Q Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Nej, den ser ut som en evul Palkia/Darkrai hybrid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Tycker inte precis Palkia, Dialga och Darkrai håller sig kvar vid utseendet pokemon hade, och det är det jag föredrar iallfall :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lucaso Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 MEW :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg