WishCookie Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 (redigerat) Mod lås tråden. Redigerat 17 Januari 2010 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Tjo. Jo nu är det så att jag inte kan ha viloläge på min dator. >.< Jag försöker ha på viloläge. Dock startas datorn på igen efter 10 sekunder. Är det någon som vet vad som är felet? Jag kunde ha datorn på viloläge innan. Och varför jag ska ha på viloläge undrar ni säkert. Jo jag laddar ner ett spel och eftersom att min internet är seg så måste jag nog ha datorn Online i viloläge hela natten. Jag är tacksam för både hjälp och svar. (o^.^o) Ingen som kan hjälpa mig? ;/ Du kan inte tanka i viloläge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Rätt. Programmen kommer att stängas ner. Om inte det går att ändra på... Annars så kan du ju bara stänga av skärmen eller ngt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Jag fick proffs hjälp igår. Och jag kunde tanka under viloläge. ;D Aja mod lås tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Jag fick proffs hjälp igår. Och jag kunde tanka under viloläge. ;D Aja mod lås tråd. Anmäl tråden då, om du vill att den ska låsas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Jag fick proffs hjälp igår. Och jag kunde tanka under viloläge. ;D Aja mod lås tråd. Då är det inte viloläge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Ok, tråden är besvarad och trådskaparen vill ha den låst så jag fixar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg