Proccito Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 (redigerat) Tjenare! Jag behöver lite hjälp att klara FMJ-Callengen. Någon som vet en bra klass så jag kan klara FMJ-Callengen? Skit i att hjälpa mig det löste sig Redigerat 24 Januari 2010 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Menar du då den utmaningen där man ska få 40 FMJ kills med vapnet, för att låsa upp "Extended Mags"? I så fall är det bara att använda FMJ på vapnet och skjuta folk genom väggar, tunnor, glasrutor etc. eftersom man måste få "bullet penetration kills" så, så länge du skjuter folk genom något annat först så är det ganska enkelt. Hoppas att det hjälpte. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Menar du då den utmaningen där man ska få 40 FMJ kills med vapnet, för att låsa upp "Extended Mags"? I så fall är det bara att använda FMJ på vapnet och skjuta folk genom väggar, tunnor, glasrutor etc. eftersom man måste få "bullet penetration kills" så, så länge du skjuter folk genom något annat först så är det ganska enkelt. Hoppas att det hjälpte. :D faktist intejag frågade om jag skulle använda nån speciel klass men tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Om du vill ha FMJ utmaningen klarad så får du väll köra med AUG + FMJ, Sleight of hand, Stopping power och Scrambler. det var iallafall den första som jag klarade det på :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Om du vill ha FMJ utmaningen klarad så får du väll köra med AUG + FMJ, Sleight of hand, Stopping power och Scrambler. det var iallafall den första som jag klarade det på :Dmenar du ACOG? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Om du vill ha FMJ utmaningen klarad så får du väll köra med AUG + FMJ, Sleight of hand, Stopping power och Scrambler. det var iallafall den första som jag klarade det på :Dmenar du ACOG? Menade vapnet: AUG. Eftersom du inte specificerade något vapen så skrev jag vilken jag tyckte att det var enklast att få FMJ utmaningen avklarad på. Men om du nu använder något annat vapen så rekomenderar jag fortfarande: "Vapnet" + FMJ, Sleight of hand, Stopping power och Scrambler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Om du vill ha FMJ utmaningen klarad så får du väll köra med AUG + FMJ, Sleight of hand, Stopping power och Scrambler. det var iallafall den första som jag klarade det på :D menar du ACOG? Menade vapnet: AUG. Eftersom du inte specificerade något vapen så skrev jag vilken jag tyckte att det var enklast att få FMJ utmaningen avklarad på. Men om du nu använder något annat vapen så rekomenderar jag fortfarande: "Vapnet" + FMJ, Sleight of hand, Stopping power och Scrambler. okjag menade M4A1 tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Inga problem. Lycka till! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 På bl.a Scrapyard& Quarry finns det mycket tunna väggar. T.ex högst uppe i huset vid A flaggan, brukar folk vilja stå så dem inte syns. Use tha wall against them boi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 På bl.a Scrapyard& Quarry finns det mycket tunna väggar. T.ex högst uppe i huset vid A flaggan, brukar folk vilja stå så dem inte syns. Use tha wall against them boi. Menar du domination eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 För att lätt visa vart jag menar använder jag flaggornas position( I ja, Domination). Så A är där nere på Quarry, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 FMJ kills. Easy. Estate eller Highrise måste det vara enklast på, där man kan skjuta igenom fönster och väggar väldigt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg