Hoppa till innehåll

World Of Warcraft Cataclysm


PH123
 Dela

Rekommendera inlägg

Tror det kommer ganska snart eftersom alpha betan startade för 10 dagar sen.

(http://www.wow.com/2010/01/09/cataclysm-fr...-begin-tuesday/)

 

Min gissning är runt april-maj.

Eh..wotlk open beta började i juli och spelet släpptes i November. Det finns inte en chans att de går från en första stängd alpha till färdigt spel på fyra månader.

 

Jag tror att november är ganska troligt.

 

Du har antagligen rätt men man får väll hoppas! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Om jag inte minns fel så kommer det ju minst 1 raid till i wotlk som är lite av en "pre cata raid" (den hade nåt med death wing att göra)

Och jag kan inte vänta på cata efter att ha kört goblins och worgens start quester som var awesome!

 

EDIT: Ruby Sanctum heter raiden som ska komma i 3.3.5

 

"The Ruby Sanctum is attacked by a surprise strike force of Deathwing's fierce allies and must be defended. Do you have what it takes to defeat Halion the Twilight Destroyer and his three destructive lieutenants, or will the Ruby Sanctum be forever lost?

Patch Features:

 

* The Ruby Sanctum, a 10- and 25-player raid offering both normal and Heroic challenges, will feature all-new encounters and rewards

* More information to come"

Redigerat av addeB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SPOILER

 

 

 

 

 

 

 

Under 3.3.5 eller 3.3.8 kommer man kunna göra quest för twilligt hammer cult där man ska tillkalla (eller något sånt) death wing. (dock kommer man inte göra det, man varnar sin thrall/variann.)

Dessutom kommer man kunna ta över echo isles / gnomerregan i ett quest (som kommer vara huvudstäder i cataclysm).

Redigerat av Vendetta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SPOILER

 

 

 

 

 

 

 

Under 3.3.5 eller 3.3.8 kommer man kunna göra quest för twilligt hammer cult där man ska tillkalla (eller något sånt) death wingwing. (dock kommer man inte göra det, man varnar thrallrall/variann.)

Dessutom kommer man kunna ta öechoeislesslegnomerreganegan i questuest (som kommer vara huvudstäder i cataclysm).

Väkar nice. Så "Cataclysm katastrofen" är lite grann spelarens fel? (Spelaren har bidragit till den på något sätt) Redigerat av addeB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SPOILER

 

 

 

 

 

 

 

Under 3.3.5 eller 3.3.8 kommer man kunna göra quest för twilligt hammer cult där man ska tillkalla (eller något sånt) death wing. (dock kommer man inte göra det, man varnar sin thrall/variann.)

Dessutom kommer man kunna ta över echo isles / gnomerregan i ett quest (som kommer vara huvudstäder i cataclysm).

Vilket är jävligt bra imo för inget av dom ställena har den uppmärksamheten som dom behöver. Ta Gnomeregan, det är bara en instance och har just nu liten eller ingen relevans med wow storyn, som den borde ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...