WASD Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Hela mitt liv har jag kunnat skapa ett brus i öronen när jag vill med nån muskel eller nåt. Är det bara jag eller kan alla göra detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Kallas tinnitus, jag kan också skapa ett brus i mina öron Har dock ett svagt brus i huvudet hela dagarna, så...ja Hör du ett brus i örat även när det är dödstyst i rummet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 (redigerat) Inte tinnitus. Tinnitus är ett pip och är konstant. Jag kan framkalla detta brus när jag vill. När det är helt tyst hör jag inget speciellt. Redigerat 17 Januari 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Jag hör både brus och pip, och jag har tinnitus, har dock aldrig orkat kolla up det, så vad vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Jo men jag kan ju sätta på och stänga av detta bruset när jag vill, oavsett ljudvolymen i rummet. Låter ungefär som när man blåser i en mikrofon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 :s Jaa inte kan jag göra det iaf o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Antagligen någon "lättare" forum utav tinnitus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Kan också göra det, särskilt när det är knäpptyst så lyckas jag med det enklare på något sätt :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Tinnitus är psykiskt och uppstår ofta efter höga ljud. Skulle inte förvåna mig om det är Tinnitus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Jag förstår vad han menar. Spänner nån muskel nära käken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rown Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Jag kan göra så :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Kan jag med, nästan so ett jordbävning eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.