HaSsE93 Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Skrivet 17 Januari 2010 (redigerat) okej, jag har haft en jävla massa problem med stuttering lag på senaste, kan detta bero på att jag fått en ny processor, som är 4 kärnig? Det enda som brukar hjälpa är PC restart o så funkar det fint i någon timma, och den blir inte för varm ligger runt 40-50 hela tiden. Redigerat 17 Januari 2010 av HaSsE93 Citera
MysticGohan Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Skrivet 17 Januari 2010 (redigerat) okej, jag har haft en jävla massa problem med stuttering lag på senaste, kan detta bero på att jag fått en ny processor, som är 4 kärnig? Det enda som brukar hjälpa är PC restart o så funkar det fint i någon timma, och den blir inte för varm ligger runt 40-50 hela tiden.Laggar det i allmänhet eller bara i vissa spel? Redigerat 17 Januari 2010 av Prototype Citera
HaSsE93 Skrivet 17 Januari 2010 Författare Rapport Skrivet 17 Januari 2010 okej, jag har haft en jävla massa problem med stuttering lag på senaste, kan detta bero på att jag fått en ny processor, som är 4 kärnig? Det enda som brukar hjälpa är PC restart o så funkar det fint i någon timma, och den blir inte för varm ligger runt 40-50 hela tiden.Laggar det i allmänhet eller bara i vissa spel? hmm fixade lagget på cod4 nu, va tvungen o ha multi GPUs. age of conan har jag inte löst ännu Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.