Rhino Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Billiga speldatorer? finns det någon sån sida, har redan komplett.se Några mer? så tipsa gärna om en bra dator, eller skriv bara en länk till en bra speldator sida ;-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 komplett och inet.se är förmodligen de bästa. De mest kända i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Inet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Revolve-IT är rätt billiga, de har nu bytt namn till Turn IT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Revolve-IT är rätt billiga, de har nu bytt namn till Turn IT. Tar du 10-11 tusen som billigt? Bygg en egen dator, det är det ända jag kan säga, eller så ber du något göra det åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Revolve-IT är rätt billiga, de har nu bytt namn till Turn IT. Tar du 10-11 tusen som billigt? Bygg en egen dator, det är det ända jag kan säga, eller så ber du något göra det åt dig. Bygga en egen? då kommer den vara gjord av bambu.. Btw, hur fan bygger man en dator? Är inte köpa en billigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 (redigerat) Revolve-IT är rätt billiga, de har nu bytt namn till Turn IT. Tar du 10-11 tusen som billigt? Bygg en egen dator, det är det ända jag kan säga, eller så ber du något göra det åt dig. Bygga en egen? då kommer den vara gjord av bambu.. Btw, hur fan bygger man en dator? Är inte köpa en billigare? :_ När man bygger en egen så köper man chassi etc, allt. Och stoppar in alla delar själv. Det resulterar till en dator som i flesta fall är billigare. Redigerat 17 Januari 2010 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Revolve-IT är rätt billiga, de har nu bytt namn till Turn IT. Tar du 10-11 tusen som billigt? Bygg en egen dator, det är det ända jag kan säga, eller så ber du något göra det åt dig. Bygga en egen? då kommer den vara gjord av bambu.. Btw, hur fan bygger man en dator? Är inte köpa en billigare? :_ När man bygger en egen så köper man chassi etc, allt. Och stoppar in alla delar själv. Det resulterar till en dator som i flesta fall är billigare. Jag kan inte sånt med kopplingar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Revolve-IT är rätt billiga, de har nu bytt namn till Turn IT. Tar du 10-11 tusen som billigt? Bygg en egen dator, det är det ända jag kan säga, eller så ber du något göra det åt dig. När jag köpte min dator från Revolve-It för lite mer än ett år sen fick jag en dator för en billig peng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.