Kuddie Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Märkte nu, mina kompisar loggade just ut och nu är man själv då kommer oron direkt :S Rädd för att vara ensam kanske? Eller så är det så att du måste vara "inloggad" för att må bra. Gör som många andra, skaffa en flicka så har du något fint att tänka på när du e ensam. Men om du vill somna så tänk inte på något alls. Har ofta problemet att jag tänker på onödiga saker som, vad jag ska lyssna på för musik nästa dag osv xD Men det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Brukar sova dåligt på söndagar och natten innan svåra prov jag :P.. Dock så lyssnar jag på radio så somnar jag in lungt :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Inte för att jag har svårt att somna, men jag brukar alltid kolla på något avsnitt How I Met Your Mother, Big Bang Theory eller liknande när jag lagt mig i sängen (har touch mobil med någorlunda stor skärm). Annars kanske lyssna på lite musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.