zonehkz0 Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Har fått tag i en runescape bot. Tänkte dela med mej av den, men vet ej om det är emot reglerna.. Funkar hur bra som helst har lvlat upp från strength 55-91 på 2,5 veckor, och från 40-91 i fishing på 2 veckor. Har också tjänat drygt 15M på det. http://data.fuskbugg.se/skalman01/---------stats.jpg http://data.fuskbugg.se/skalman01/-moneye.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Har du RSBot? om inte skicka till mig plzz! (tycker inte om RSBot för det bara säger att det inte hittar JDK!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Så du har ingen länk till skiten då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Fattar inte finessen med att fuska sig genom runescape?... För det andra är det olagligt och du kommer troligen bli bannad i vilken sekund som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Fattar inte finessen med att fuska sig genom runescape?... För det andra är det olagligt och du kommer troligen bli bannad i vilken sekund som helst. Olagligt och olagligt.. För att RS blir långtråkigt som fan efter att man når typ lvl 60-70 i något och man letar då efter ett lättare sätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bubbe Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Fattar inte finessen med att fuska sig genom runescape?... För det andra är det olagligt och du kommer troligen bli bannad i vilken sekund som helst. Jag har bottat i drygt 4 månader, och har inte blivit bannad ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Fattar inte finessen med att fuska sig genom runescape?... För det andra är det olagligt och du kommer troligen bli bannad i vilken sekund som helst. Olagligt och olagligt.. För att RS blir långtråkigt som fan efter att man når typ lvl 60-70 i något och man letar då efter ett lättare sätt? 60-70??!! Då går det ju ändå hyfsat snabbt... Det handlar bara om att folk är lata och vill att det ska bli gjort av sig sj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Har nog blivigt bannad för många gånger, så jag håller mig borta från bottar :-P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Onödig tråd, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg