Sidney Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Söker en låt som är med i en Toyota reklam. I reklamen är de i något lager och drar av gråa skynken av bilar. Bilarna som är med i reklamen är Verso, Avensis och IQ. Någon som vet vilken låt det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 (redigerat) The Free Design - Love You Nu ska jag dela med mig det tydligen svåruppfattade knepet till att hitta låtarna som spelas i en reklam eller var som helst (För er som inte har SE mobil med TrackID dvs xD). -------------------------------------- KOM IHÅG TEXTEN I det här fallet tänkte jag tillbaka och kom ihåg en del av texten, mer exakt "Don't be afraid to be young and" - Inte mer än så. Jag tog exakt den raden och googlade, och fram fick jag låttexten med namn och artist. Andra raden http://www.google.se/search?hl=sv&safe...mp;aq=f&oq= -------------------------------------- Redigerat 18 Januari 2010 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 (redigerat) The Free Design - Love You. edit* Tolin var lite före där. ;) Redigerat 18 Januari 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Annars reklammusik.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.