Musten Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 (redigerat) "[" & "]" fins väl inte på svenska tangentbord? Eller är det bara jag som måste gå in på teckenuppsättning varje gång jag ska använda dom :S?alt gr 8 & 9? Finns ju på varenda svenskt keyboard samt shift+6 nvm, såg fel. Redigerat 20 Februari 2010 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Om man är pro kan man göra ett script man lägger i bokmärksfältet i firefox, och när man klickar på scriptet sätts [youtube][/youtube] automatiskt in där man skriver inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Om man är pro kan man göra ett script man lägger i bokmärksfältet i firefox, och när man klickar på scriptet sätts [youtube][/youtube] automatiskt in där man skriver inlägget.Nu är det så att det inte är så många som vet hur man gör det. xP Du kan väl berätta hur man gör? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Jag vet bara att det går. När du trycker på te.x "b"-knappen så körs ett script som skriver ut [/b] i fönstret där man postar inlägget. Det är inte så svårt att lära sig om man googlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Jag vet bara att det går. När du trycker på te.x "b"-knappen så körs ett script som skriver ut i fönstret där man postar inlägget. Det är inte så svårt att lära sig om man googlar.haha f*n vad fail att ha b till det xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Jag vet bara att det går. När du trycker på te.x "b"-knappen så körs ett script som skriver ut i fönstret där man postar inlägget. Det är inte så svårt att lära sig om man googlar. haha f*n vad fail att ha b till det xD Någonsin hört talas om ett exempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.