DS89 Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Jag brukar vara rätt pigg på lektionerna, med undantag från fysiken där jag flera gånger har hållt på att somna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Jag brukar vara rätt pigg på lektionerna, med undantag från fysiken där jag flera gånger har hållt på att somna. inte konstigt att du somnar på fysiken det gör jag med!det är så boooring!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Bara trött när vi har den skittråkiga matten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Nej nästan aldrig jag är http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/edoom/sleeping.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.