evokia Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 min nedladdings funktion funkar inte längre så jag måste installera om det. min fråga är då om addons som man köpit till spel försvinner om man tar bort steam och installerar det igen. jag måste ta bort det för denna kommer up när jag ska reparera det. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 ladda ner den till skrivbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 19 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 ladda ner den till skrivbordetdet där svarade inte på min fråga om addons försvinner eller om dom är kopplade till mit account oavsett om man har kvar steam eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 (redigerat) du måste ladda ner dem igen om du avinstallerar steam Edit:du kan kopiera steamapps mappen Redigerat 19 Januari 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 19 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 (redigerat) du måste ladda ner dem igen om du avinstallerar steam Edit:du kan kopiera steamapps mappen ok, då får jag väl hitta det där demot jag ville ha på annat håll.måste jag ändra namn på filen för att den inte ska ryka i avinstalationen? tar sin lilla stund att kopiera en fil på 16 gb :( Redigerat 19 Januari 2010 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Flytta på mappen till en annan plats på samma hårddisk. Klipp alltså ut mappen och klistra in den på en annan plats på samma hårddisk. Kopiera inte. Då flyttas inte filerna, utan det ser bara ut som att filerna ligger på ett annat ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.