Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Några här på fuska.se har ju fått Fire Red Eller Leaf Green.. Kan man t ex byta över Kyogre,Groudon,Rayquaza;latios,Latias och dem dit från R/S?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Kanske.. Det står att det ska gå att byta över från R/S men jag vet inte om man kan trade'a över några som är legendariska lr inte finns i pkmn FR/LG.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 (redigerat) Jippi! Det går att byta! En fråga om legendariska pkmn.. PÅ serebii.net står det att man ska ha nåt aurora Ticket för att komma till nö där Deoxys finns..Vad är aurora ticket??(för dem som har FR/LG..)) Jag vet hur man utvecklar Chansey till Blissey på LG/Fr...Man ska ge den poké blocks så den blir lycklig. Redigerat 18 April 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Ok, men du kanske får den när man klarar pkmn ligan kanske.. jag visste oxå det där med chansy;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Kanske det..Men det e lång tid kvar :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 asså man ska ente ge chansey pokéblocks man ska bara göra så att den tycker om en... ett bra sätt är att ge den typ hyper potion när den har fullt liv... fuskar ibland... och man kan ha soothe bell på den :) och ja man kan trada och det där med aurora ticket vet ente jag ... har bara klarat 4 gym på LG så.... jaja.... klarar det väll nån gång.... ska spela det nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 kan man inte klippa den=) det kanske bara går på guld/silver=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 jag har klarat ett gym :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 haha! lol! jag bara skämta.. men jag fattade ente det med att klippa håret efter ett tag på S/G men sen fatta jag.. jag känner en som utväcklade sin togepi till togetic på lv 6 och då fick den egg bomb... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg