t00ncheat Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 (redigerat) Tjena har börjat fått 60 fps i cs utav nån konstig anledning och det har börjat "hackat" fram.. Springer några steg "hack" springer några steg igen "hack" väldigt störande.. Jag tror jag har haft 100 förut hela tiden iaf. Jag har "tvingat" av V-syncen. Nån som kan hjälpa mig? :P Redigerat 21 Januari 2010 av t00ncheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 V-Sync är bra. Det gör att grafikkortet inte genererar mer fps än vad din skärm klarar av att visa. Är det på alla servrar du "hackar fram"? Kan tänka mig att det beror på en långsam server. Men är det även såhär när du kör lokalt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 20 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 V-Sync är bra. Det gör att grafikkortet inte genererar mer fps än vad din skärm klarar av att visa. Är det på alla servrar du "hackar fram"? Kan tänka mig att det beror på en långsam server. Men är det även såhär när du kör lokalt? V-syncen ska väl vara av? Det har många andra sagt iaf :S Det är väl på alla servrar. Men det konstiga är att jag har 60 fps.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 (redigerat) De säger att den ska vara av eftersom det är coolt när fps-mätaren visar mycket. Men din skärm klarar ändå inte av att visa mer än 60fps (vanligtvis) så det finns vad jag vet bara fördelar med VSync. T.ex förlänger grafikkortets livslängd också slipper man sånt här som kan dyka upp om VSync är av. http://upload.snelhest.org/images/100120vsync_560.jpg Prova att ominstallera. Redigerat 20 Januari 2010 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 20 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Hmm, okej jag får prova ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 V-Sync ska vara av. Har alltid kört utan v-sync och inget har hänt som är på den bilden du visade WASD. Sen skriv också fps_max 101. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Man ser det inte om man inte tänker på det. Prova att vifta bilden fram och tillbaks och se om du märker det. Varför ska man ha max_fps 101? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 20 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Har fortfarande inte löst det.. :S Hjälp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 (redigerat) Skriv vad dessa värden är inställda på: rate cl_updaterate cl_cmdrate fps_max cl_interp Skriv även vad för hastighet du har u/d på din internetuppkoppling(var noga med att skriva MB för megabyte eller Mb för megabit eller MiB för mebibyte), och vad din skärm är inställd på för vertikal uppdateringsfrekvens när du spelar cs:s. Redigerat 22 Januari 2010 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 22 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Löst problemet nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Säg gärna hur du löste det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Vad har du för processor och grafikkort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg