Hoppa till innehåll

60 Fps Cs :s


t00ncheat
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena har börjat fått 60 fps i cs utav nån konstig anledning och det har börjat "hackat" fram..

Springer några steg "hack" springer några steg igen "hack" väldigt störande..

Jag tror jag har haft 100 förut hela tiden iaf.

 

Jag har "tvingat" av V-syncen.

 

Nån som kan hjälpa mig? :P

Redigerat av t00ncheat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

V-Sync är bra. Det gör att grafikkortet inte genererar mer fps än vad din skärm klarar av att visa.

 

Är det på alla servrar du "hackar fram"? Kan tänka mig att det beror på en långsam server. Men är det även såhär när du kör lokalt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

V-Sync är bra. Det gör att grafikkortet inte genererar mer fps än vad din skärm klarar av att visa.

 

Är det på alla servrar du "hackar fram"? Kan tänka mig att det beror på en långsam server. Men är det även såhär när du kör lokalt?

V-syncen ska väl vara av? Det har många andra sagt iaf :S

 

Det är väl på alla servrar. Men det konstiga är att jag har 60 fps..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De säger att den ska vara av eftersom det är coolt när fps-mätaren visar mycket. Men din skärm klarar ändå inte av att visa mer än 60fps (vanligtvis) så det finns vad jag vet bara fördelar med VSync. T.ex förlänger grafikkortets livslängd också slipper man sånt här som kan dyka upp om VSync är av.

http://upload.snelhest.org/images/100120vsync_560.jpg

 

Prova att ominstallera.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

V-Sync ska vara av.

Har alltid kört utan v-sync och inget har hänt som är på den bilden du visade WASD.

Sen skriv också fps_max 101.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skriv vad dessa värden är inställda på:

 

rate

cl_updaterate

cl_cmdrate

fps_max

cl_interp

 

Skriv även vad för hastighet du har u/d på din internetuppkoppling(var noga med att skriva MB för megabyte eller Mb för megabit eller MiB för mebibyte), och vad din skärm är inställd på för vertikal uppdateringsfrekvens när du spelar cs:s.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...