Hitman-Kodnamn47 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Ska du boka det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Ska du boka det? nej!man vill ju inte betala mer!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Jag skall vänta tills det kommer ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Jag skall vänta tills det kommer ut! det e ju det smartaste! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Undrar förresten om det blir likt Vice city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Undrar förresten om det blir likt Vice city tror inte det för då skulle det vara tråkigt och då skulle inte många köpa det och det vill inte rockstar games! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 sett några bilder ser lovande ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 jag har också sett bilder men det är falska bilder :( finns inte rigtika bilder än! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 dåligt !! men hoppas det är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 dåligt att det bara finns falska bilder men klicka här så kan du se några falska bilder! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg