360Xbox Skrivet 26 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Byter in imorgon och jag sa aldrig att jag ska sälja dom på tradera, så försök inte övertala. Ska också byta in Condemned 2. Förut när jag bytte in Soldier of Fortune 3, Ninja Gaiden 2, Brothers in Arms HH och Test Drive Unlimited fick jag 810 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Bytte in idag: - Bourne Conspiracy - Afro Samurai - Resident Evil 5 - Kane & Lynch Dead Men - Frontlines Fuel of War - Call of Duty 5 World at War Jag fick 800 för dom så jag köpte The Saboteur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Gz då... =b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.